keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Randomia

Keväisen viileä päivä. Aurinko paistaa, mutta perkele on kylmä!
Eilen tuli puolustusvoimilta palveluksen aloittamismääräys, JEEEE! Innolla odotan tammikuuta. :)

Hmm, hetken olen tässä hiljaisuutta pitänyt. Kerrataanko mun pari pv tässä pikaseen?
Eli muutama päivä tässä on alkomahooolia tullu nautittua ja yritetty unohtaa kaikki. Ei, ei onnistunut vaikka kuinka paljon joi. No EX kanssa juteltu ihan selvinpäin ja kirottu paskaa elämää. Nyt ainakin ihan normi väleissä, viellä... Herra X otettu hieman etäisyyttä, en halua sotkea toista ihmistä elämääni kun olen aivan hukassa..
Kahvia on juotu paaaaljon, ja tupakkaa poltettu viellä enemmän. Syöminen jäännyt hieman taka-alalle (painan nyt sitten 45kg) ja nestettä todellakin muistettu nauttia.

Erääseen mukavaan ihmiseen tutustuttu netissä, EI seksin merkeissä yms vaan juteltu jne.
Harrastaa shibari bondagea, aivan mahtavan lumoavan näköistä. Itsekin haluisin tulla sidotuksi niin. (Ja edelleen älkää miettikö sitä seksiä millään tavalla tässä, pervot) Voipi olla että tulee jossakin vaiheessa mentyä malliksi sinne. Olisi aika COOOL.

Mutta tässä nyt pikaseen mun pari päivää. Palaan astialle paremmin jossakin vaiheessa..
 Niin ja joo olen saannu munaa! HIH! repikää siitä! ;)

Päivän biisi?
May today become the day

Rakkaudella.... Hate My Ass

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti