keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Panetuksen maksimaalinen huipennus!

Täällä taas aurinkoinen päivä ja panetuksesta kärsivä nainen. Muutenkin tuntuu että nyt tämä päivä on aivan liian pitkä ja samalla lyhyt. Niin paljon tekemistä, niin vähän aikaa. Silti kiinnostukseni ja huomioni siirtyy kokoajan eri blogeihin. Luen niitä ihan innoissani täällä! Kiitos Tetris tulen syyttämään sinua nyt koko rahalla!

Grauh! ;)

Puutostila alkaa saavuttaa vähitellen maksimaalisen multihuipennuksen. Tuntuu että pääni räjähtää. Oikeasti.
Innolla odotan huomista reissua ja fantasioin kokoajan Herra X päälläni ja sisälläni. Suussani ja vaikka ja missä. ( Älkää miettikö perseessä, siihen en rupea). En malta odottaa että näen Herran, haluan jo tuntea hänet! Ääh, hyvä tässä on sitten yrittää tehdä jotakin koulutehtävää kun silmissä näkyy kokoajan kyrpiä, pilluja, tissejä... Hah, pakko myöntää että nyt tekisi ehkä enemmän mieli naista kuin miestä. Mutta ei kerrota kelleen? eihän.. ;) ( Uhreja tänne pretty please?) Huoh, jos joku haluaa noita mun koulu juttuja tehdä mun puolesta niin saa ilmoittaa itsestään ja olemassaolostaan.

Asiasta kukkaruukkuun, näin viime yönä outoa unta. (Kyllä tiedän että teitä kiinnostaa toosi paljon uneni) Unessa olin Herra X kanssa kävelyllä jossakin metsässä. Kävelimme kauan jotakin pientä metsätietä ja jalkani rupesivat olemaan jo väsyneet. Pääsimme perille jonkun ison hirsimökin pihaan. Hirsimökin kaikkien ikkunoiden edessä oli hyvin peittävät verhot ja niihin heijastui vain hieman varjoja. Varjoista huomasi että sisällä oli ihmisiä enemmänkin kuin kaksi. Herra X meni edeltä sisälle ja jäin itse ulos tupakalle. Minulla ei ollut mitään hajua missä olimme tai mitä tapahtuu. Rohkaisin itseäni ja menin sisälle. Heti kun sain oven avattua huomasin että sisällä oli noin. 10ihmistä erittäin vähissä vaatteissa, mukaanlukien Herra X. Joku täysin tuntematon mies tuli luokseni ja rupesi vain suutelemaan minua. Ensin olin hyvinkin yllättynyt mitä tapahtuu mutta hetken päästä annoin kiimalle vallan ja menin vain mukana. Tuntematon mies talutti minut sohvalle ja alkoi riisumaan minua. Hän tunnusteli ihoani ja suuteli niskaani. Sivusilmällä huomasin Herra X panemassa toista naista. Yleensä tässä tilanteessa olisin lähtenyt helvettiin mutta nyt jäinkin katsomaan miltä Herra X näyttää ja mitä hän tekee. Katsellessani toinen tuntematon mies otti niskastani kiinni, työnsi minut lähellä olevaa pöytää vasten ja alkoi vain panemaan minua. Huoh, se tuntui niiiin hyvältä. Ja sitten... HERÄSIN! voi sitä kiukun määrää mikä minulla aamulla oli!

Herätyskelloni kohtalo jos se herättää minut viellä kerrankin noin.

Tästä on hyvä jatkaa kiukkuisena ja älyttömän panetuksen vallassa!

Ja päivän biisi.... 
Rakkaus on ruma sana

Rakkaudella Hate My Ass

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti