sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

EX


Huh. Eilen tuli käytyä kaverin mökkisynttäreillä. Alkoholi maistui ja musiikki soi. Oli kyllä ihanaa nähdä vanhoja ryyppytuttuja pitkästä aikaa. :) Tänään kotiuduinkin siinä 10 maissa. Hyvin levänneenä ;)

Miksi hyvin levänneenä? No minäpä kerron.

Synttäreille menen tutun auton ja tutun kuskin kyydissä, eksän. Ensin kiukutti helvetisti nähdä hänen kaula syötynä ja hymy korvissa, outoa sinäänsä koska itse olen jatkanut myös elämää (Lue: nussinut kaikkea mikä liikkuu) Mutta sitten kun juttelimme kiukku hälveni. Olin iloinen hänen puolestaan, toki samalla helvetin kiukkuinen että hänellä on jo uuden suhteen alku ja hän on korviaan myöten rakastunut mutta päällimmäisin puolin iloinen. Selviteltiin elämän mysteereitä autossa kunnes perille päästiin. Itse bileissä ei juurikaan huomioitu toisiamme. Juteltiin kavereiden kanssa ja kerrattiin elämän tapahtumia. Minä ja ryyppytutut joivat ja eksä oli selvinpäin. ( vittu että kävi sääliksi kut se joutu katsoa meitä kännissä)
Jossakin vaiheessa päätettiin EX kanssa jutella hieman viellä. Niitä näitä, kuulumisia yms. Muutama uhkarohkea tuttu yritti tulla keskustelujen väliin mutta poistui yhtä nopeasti kun tulikin. ( Ei en ole väkivaltainen mutta jos tarvi sen vaatii, kyllä äijät ottaa turpaa 100-0) Siinä kun EX kanssa juteltiin huomasin että minua rupesi panettamaan. Tämän kyllä ilmaisin hänelle ihan suoraa. Jumalauta minulla oli ikävä seksiä hänen kanssa! Mutta ymmärsin että hän on jo melkein suhteessa joten en kyllä olettanut että mitään tapahtuu.
No toisin kävi.

EX ilmoitti minulle että hänkin voisi haluta hairahduksen. Siinä sitten lähdettiin mökiltä ajamaan EX luokse, tietenkin matkalla olevan bensa-asemankautta kumeja hakemaan. Kun päästiin vihdoinkin EX luo tuntui kuin aika olisi pysähtynyt. Minulla oli ikävä häntä! Ja seksiä hänen kanssa!! Ehkä parasta seksiä aikoihin. Ja useasti. Ennen kaikkea tapahtui jotakin mitä ei ole juuri koskaan käynnyt! Minä sain! Ilman mitään surisutinta (vibraa). Olin ihan 7. taivaassa. Aah, parhautta.
Nams!
No se hairahdus jäi siihen. Nytt kotona parantelen krapulaa ja uuteen nousuun. Aurinkoista ja munarikasta pääsiäisviikonloppua teille!

Niin ja biisi..
Rather Be
Kyllä vähän poppia tähän väliin.

Rakkaudella Hate My Ass

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti