perjantai 11. heinäkuuta 2014

Tahdon eniten sitä mitä en voi saada..


Hellurei taas kaikki rakkaat lapsoset. Minä täällä yövuorossa pähkäilen syntejä syviä ja ajattelin nyt pähkäilyni jakaa kaikille kuultavaksi ja tietenkin apusia saa antaa. 
 ----  

Eli Ex kanssa jälleen yhdessä ( joo tiedän soutaa huopaa..) ja mukavaa on. Siis elämä hymyilee ja arki on ihanaa.. Ainut vaan että sama ongelma jatkuu mikä on meidän koko suhdetta varjostanut. Seksinpuute, ja en puhu nyt etteikö Ex minulle tarpeeksi antaisi kyse ei ole hänestä vaan minusta. Kyllä uskokaa tai älkää minä pihtaan! En tietenkään tahallani, mutta jotenkin ei vaan maita.. Olen kuin mies, joka seksiä haluaisi joo koska se on ihan jees, mutta ei vaan seiso..?

Mikä avuksi?
Joo minun ja Ex seksuaaliset halut ovat jokseenkin erilaisia. Hän nauttii siitä että saa toisen tulemaan ja näkee toisen nauttivan, ja yksinkertainen perus seksi on hänen mielestään parasta. Mutta minulle se ei riitä. Nautin siitä että minua alistetaan, nautin siitä että seksi on yllättävää eikä suunniteltua, nautin seksistä jossa on kiinni jäämisen riski. Ymmärrän tietenkin  Ex joka ei niinkään samoista asioista sitten tykkää, ja todellakin olen otettu siitä että hän on yrittänyt vuokseni niitä, mutta ne eivät vain ole hänen juttu. Hän on oikeasti nyt aika ymmärtäväinen sen suhteen että minulla ei vaan "seiso" mutta se vituttaa minua suunnattomasti, tunnen itseni vaikka seksi itsessään ei ole minulle niin tärkeetä mutta on se aika iso asia kuitenkin. Nautin siitä kyllä ja todellakin jos olen juuri saannut olen rauhallinen ja iloinen ja parisuhde voi paremmin. Tiedän että olen aika seksiriippuvainen, siis ei sillä että minun olisi pakko saada seksiä kokoajan vaan sillä että se seksi mistä eniten nautin, sellainen mikä saa minut pelkästä ajatuksesta märäksi tarvitsen sitä, haluan sitä, janoan sitä!

Minua osittain pelottaa saako minun mieltymykseni minut hairahtamaan, pelkään pettäväni Ex vain sen takia että saisin sellaista seksiä mistä pidän.
Olen yrittänyt nauttia "normaalista" seksistä, olen yrittänyt saada siitä kaiken irti mutta se on vain niin plääh. Auttakaa mitä minun pitäisi tehdä?

Ja toinen asia mikä hieman mietityttää on avoin suhde. Pakko myöntää että konsepti avoimesta suhteesta kiinnostaa minua, erittäin paljon. Haluaisin kokeilla sitä mutta tiedän että siihen Ex ei lähde. Toki olen itsekin mustasukkainen ihminen mutta silti. Olisihan se kiva päästä edes yhdeksi illaksi panemaan jotakin toista, vaikka sitten vaan jotakin naista jos se olisi Ex helpompi sulattaa. Siis osittain haluaisin pettää Ex mutta luvan kanssa. Älkää ymmärtäkö väärin, kyse ei ole siitä etteikö hän minulle riittäisi tai etteikö hän olisi hyvä, ei suinkaan. Kyse on osittain siitä että oppisin jotakin uutta, ja kokisin uutta. Siis ainahan uuden ihmisen kanssa panemisessa on sitä jännitystä ja pientä pelkoa, sitä minä kaipaan. En haluaisi "kyllästyä" seksiin Ex kanssa ja siksi haluaisin vieraisiin haluaisin vaihtelua seksiin. Mutta tässäkin ymmärrän että se ei ole Ex juttu, todellakin ymmärrän että vaatisin liikaa ihmiseltä jos hänet jotenkin siihen pakottaisin, mutta se että en sitä voi saada ei tarkoita ettenkö voisi toivoa sitä ja haaveilla siitä.

No näihin puheisiin on hyvä lopettaa.
Tämä tyttö jatkaa töitä ja valvomista. Kertokaa toki jos jotenkin osaatte auttaa.
Rakkaudella Hate My Ass

Ps: Pitäisiköhän Ex ruveta kutsua tässä blogissa joksikin muuksi kuin Ex? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti