tiistai 15. heinäkuuta 2014

Minäkö kinky?

Mikä minä olen? Mikä minua miellyttää seksuaalisesti? Mitä tahdon?
Paljon kysymyksiä pyörii päässä joihin en tiedä vastausta. Joskus tuntuu etten koskaan saa tietääkään.

Tässä parina päivänä olen pähkäillyt seksuaalista minääni, en ole varma olenko sen löytänyt mutta joku toivon pilkahdus on saattanut näkyä. Olen kauan tiennyt että pidän siitä että minua alistetaan seksinaikana ja otetaan määrätietoisesti kysymättä minulta haluanko sitä vai en. Näin on kuitenkin harvoin käynnyt elämäni aikana joten siitäkin minulla on mielikuvat vain pääni sisällä.
Tässä muutamana päivänä olen lueskellut paljon D/s liittyviä blogeja ja kirjoituksia ja olen tunnistanut itseni lähes niistä jokaisesta tavalla tai toisella. Nyt tänä yönä päätin että teen yhden pienen paheen ja loggasin itseni suomi24 kinkychattiin. Päällimmäisenä ajatuksena oli että siitä ei varmasti ole mitään hyötyä ja saan vain kuunnella siellä kysymyksiä kuppikoostani ja karvoituksistani. Toisin kävi. Sattumalta eräs subi alkoi kirjoitella kanssani ja kyselemään mitä siellä teen. En itsekkään oikein tiennyt, kai jollakin tasolla halusin löytää jonkun joka voisi minua auttaa ja opastaa tässä suuretsinnässä.
Muutaman tunnin ajan tämä anonyymi kyseli minulta mieltymyksistäni ja tunteistani. Fantaioistani. Jostakin syystä kerroin hänelle asioita joita en kuvitellut koskaan tulevan suustani. Kerroin suhteestani Ex ja suhtautumisestani seksiin, kuinka seksi tuntuu minulle siltä että jotain puuttuu. 

Useasti olen ihmetellyt että mikä siinä seksissä on niin hienoa, joo orgasmi tuntuu ihan hyvältä, joo seksi itsessään mukavalta. Mutta loppupeleissä se on vaan sisäänulos-liikettä ja tiukka tuijotus jossakin vaiheessa. Thats it? Kyse ei ole siitä ettenkö seksistä nauttisi, tietenkin nautin mutta jotenkin se tuntuu niin.. tyhjältä?
Jossakin vaiheessa tätä hyvin outoa keskustelua anonyymi totesi minulle sanat joita osittain en olisi koskaan halunut kuulla mutta jotka osittain helpottivat minua. "Kuulostaa siltä että olet ilmiselvä subi joka ei ole päässyt viellä kaapista ulos". Tämä anonyymi kertoi omista kokemuksistaan kun hän itse etsi itseään ja pystyin samaistumaan hyvin useaan kohtaan. 


Olen pitkään jo ihmetellyt miksi "pihtaan", pitkään on tuntunut siltä että seksi minun ja Ex välillä on vain sitä että annan koska on "pakko". En tietenkään makaa lahnana koko aktia mutta en tee sitä itseni takia. En nauti siitä jos Ex haluaa nuolla minua ja miellyttää minua. Olen ollut aivan kujalla. Kuitenkin nuorempana olin erittäinkin menevä ja halusin kaikkea mikä liikkuu kahdella jalalla, toisin kuin nykyään. Jostakin syystä mielummin uppoudun fantasioihini kuin ihan oikeaan seksiin, mielummin elän kiimassa kuin harrastan seksiä. Tosin enpä sitä kiimaakaan ole pitkään aikaan tuntenut. Jotenkin tieto siitä että saan Ex juuri silloin kuin haluan vähentää halua harrastaa seksiä, se että minä päätän milloin niin tapahtuu ei ole hyvä, jos minä päätän niin ei ikinä.. 


Olemme kyllä Ex kanssa käynneet useasti keskustelua seksistä ja varsinkin sen puutteesta ja siitä mistä se johtuu mutta en oikein ole tiennyt itsekkään mistä. Ja nyt kun tämän asian olen huomannut en osaa siitä puhua hänelle, en pysty edes itselleni sitä täysin myöntämään.
Varsinkin kun en asiasta itsekkään tiedä kaikkea minun on hyvin vaikea siitä keskustella. 

Ex on muutenkin sellainen että hän haluaisi tietää kaiken josta pidän jotta voisi miellyttää minua seksuaalisesti mutta jotenkin en pysty tästä puhumaan, se olisi outoa jos minä subiluonteella (ehkä?) sanoisin Ex mitä tehdä? Ei se olisi enään se sama...

Toivon todella että löydän itseni ja joskus saan seksistä sen kaiken irti niin että minäkin nauttisin siitä niinkuin siitä vain voi nauttia.
Tämä tyttö jatkaa etsiskelyä.

Rakkaudella Hate My Asss

Niin ja ihan vaan biisin nimen takia pakko laittaa tämä päivä biisiksi:
Rihanna - S&M

1 kommentti:

  1. Oli mukava lukea tämä bloggaus. Tuli hämärästi mieleen omat menneisyyden tuntemukset, joita ei edes pohdinnoiksi voinut sanoa. Jokin ärsytti ja tuntui olevan väärin..
    Jos siltä todella tuntuu, että alistuminen jossain muodossa saattaisi olla sinun juttusi ja antaa uutta energiaa seksuaalisuuteesi, niin mitäpä muuta kuin etsintäretkelle yhdessä Exän kanssa. Ei painostusta, vaan yhteistä löytämistä toivottelen teille!

    Jos kiinnostaa vaihtaa joitain ajatuksia: tetris.w@gmail.com

    whiphunt.blogspot.fi

    VastaaPoista