tiistai 22. heinäkuuta 2014

"Kirjota sä?"

Hömm... mähän oon ollukki tosi hyvä jakamaan tuntemuksiani varsinki aiheesta josta en itsekään ole vielä satavarma mitä tunnen. Mut napinat pois ja näppis kuumaks... "Ex" hanoissa ja ensimmäinen blogikirjoitus ikunas. Niin ja hei vain kaikille.


Alku.

Kiinnostus; mikä on tämä kaunis olento mikä ilmestyi elämääni kovin yllättäen ja pyytämättä? Alkuvaiheen unohtumattomin muisto uimarannalta, istumme kumiveneessä ja kuinka arvokkaasti voit sellasessa istua? Miten se sen tekee,  on kuin aatelinen? Kuitenki tavallinen naapurintyttö. Hämmästyttävä 2 in 1 ihminen. Ja fiksu, tarvittaessa pistävän häijy, tavalla johon ei kuka vain pysty. Mut ei syyttä. Puhuu asiasta kun asiasta suoraan kiertelemättä, saa miehen punastumaan. Huomaan että vietämme aikaa hyvin nopeasti päivittäin, heitän töihin, käydää rannalla yms...

Epävarmuus; multa kysytään mikä mä oon sulle... en osaa vastata. En ole edes itse miettinyt. Miks se kysyy? Mitä mä tunnen? Mut se ikäero... Kaveri? Ei se kyl oikeen toimi. Kysymykset saavat vaativan sävyn. MIKÄ mä oon sulle?! Menen lukkoon. Saanko mä ees sanoo et oon kiinnostunu? Voinko mä ees aatella näin? Tunnen jotain mut mun oma pää kieltää myöntämästä. Ahdistun ja ahdistan. Mökötystä.

Totuus; psyykkinen piiskaus kaverilta tooodella pitkäksi venähtäneen illan jälkeen, itsekin tilanteeseen turhautuneena. Piiska sivaltaa väsyneeseen mieleen kerta toisensa jälkeen pikkuhiljaa ja lopuksi MITÄ SÄ SIITÄ HALUUT, HÄH?! No perkele mä haluun sen! Kivi hävis rinnuksilta, ajatus selkeni. Vaik olin kaikkee muuta ku skarppina mä tajusin just kristalinkirkkaasti mitä halusin, aivan sama mitä kukaan siihe on mitä mieltä. Mun elämä, mun päätös!

Tulos; <3 peloistani huolimatta saan samanlaisen vastauksen. Olen suhteessa.


Suhde.

Tutustumme toisiimme, arjen palat loksahtelevat hyvin paikoilleen, tää ihminen on vaan NIIN samalla aaltopituudella kun mä... seksi... wouu... mä en uskonu et voisin kokee jotain mikä tuntuu näin hyvältä... menee muutama kuukausi ja tapahtuu "käänne."
Mä haluun. Paljon. Vastakaiku? Eijjoole. Ihmetys. Ahdistus. Miksi? Tarkemmat syyt jääköön mutta johtaa välien jäähtymiseen. Molemminpuolista tiuskimista. Seksiä vain toisinaan etten o puutteessa elävä ihmisperse. Siitä toiselle paska fiilis koska ei oikeesti halunnu mua. Kunnon riitoja. Eron suunnittelua. Viittävaille eroja. Kaiken päätteeks ihan oikea ero. Tässä vaiheessa siis yhdessäoloa takana reilu pari vuotta. Mut sitä ennen synkkää aikaa. Seksin tullessa kyseeseen molemminpuolista huonoa fiilistä joka myrkyttää muuten hyvin toimivan... no kaiken? Asian vältteleminen. Mun pako pelimaailmaan, josta johtuen Hän halas tyynyä enemmän ku mua koska nenä ruudussa. Miten jokin niin kaunis muuttuu niin myrkylliseksi... seksi... vittu. Aina vaan se seksi.


Itsetutkiskelua.

Sä kerroit et tykkäät rajummasta seksistä. Mä kimmastuin et enkö kelpaa tällaisena? Se, mitä teen, teen koska se tulee aidosti, haluun hellimällä saada hulluksi ennen tulemista, ja nautin ku nään ja naapurit kuulee. (no vähä nolotti mitä naapurit kuulee mut pohjimmillaa NAUTIN ku Hän NAUTTII) Mut rajuu? En mä oikein... osaa? Uskalla? Jälkeenpäin huomaan että otin asiat loukkauksena. Miksen osannu kuunnella sua? Miksi piti ajatella minä-minä-minä... Miksi suhtautumiseni oli niin jyrkkä? Aluksi kuitenkin minua opastettiin kauniin sanoin ja asiallisesti... Oonko seksuaalisesti epävarma? Yksinkertasesti tyhmä? Ihmisenä suhteessa epävarma? Kenties petetyksi tuleminen useempaan otteeseen on muuttanu mua, ehkä etsin merkkejä joista voi ennakoida jotain lopun alkua? Miks en antanu sulle aikaa? Miks sanoin sulle niin rumasti? Miks toiselle jokin niin mahtava asia on toiselle tylsää peruspaskaa minkä takia ei jaksa ees vaivautua? Pelkkiä kysymyksiä toisten perään.


Nyt

Palasimme yhteen koska molemminpuolinen ikävä sitä joka kuitenkin oli sitä mitä kukaan muu ei ole. The one. Yhdessäolo tuntuu vaan niin hyvältä. Seksin suhteen aluksi ei valitettavaa mutta pikkuhiljaa sama ongelma. Mutten enää vongu. No joskus vähä xD En tiedä mikä avuksi. Kuitenki parasta seksin suhteen mitä oon kokenu. Toivon et mut tunnettais samoin. Kunnes eräänä päivänä Hän löytää kirjoituksia alistavasta seksistä. Jossain vaiheessa mulle kerrotaan ja huomaan paljon kiinnostusta aiheesta. Alan pyöritellä ajatusta mielessäni. Menee pari viikkoa kun olemme puhuneet asiasta ja oon kiinnostunu itekin jonkin verran, tutustun asiaan lukemalla itsekin asiasta. Hmm... Sitten se vaan tapahtuu. Kuiskin korvaan mikä voisi olla kiva kokeilla... huomaan kuinka välitön vaikutus mielikuvilla on, huh? Huomaan kiihottuvani nähdessäni niin vahvan reaktion... Hallitsen pitämällä kiinni ja käytän huuliani... ja pikkuhiljaa voimistuen hampaitani. Miten voimakas yhteisvaikutus kiimalla ja kivulla voikaan olla? Huulet, hampaat, huulet, kieltä.... voin vannoo etten o koskaa nähny tuollaista tilaa. Ikinä. Huulet, kieltä, hampaita, sormea, sormia... jos nyt lopettaisin oon varma et mun ruumista ei koskaa löydettäis. Vielä kiusaamista hetki ja sitten sisään. Jumalauta tää on... en löydä sanoja. Nain, suutelen, näykin ja PUREN. Huumaannun kokemastani ja samalla kuitenkin tarkkailen etten satuta, en halua satuttaa. Liikaa xD. Käännän just siihen asentoon ku mä haluun. (sängynpäätyyn kytkettyjen käsien rajoissa, #ilmastointiteippi <3) Huomaan samalla että kun keskityn samanaikaiseen näykkimiseen ja muuhun kiusantekoon en keskity siihen miten hyvältä naiminen tuntuu, kestän siis pidempään kun ilman oheistoimintaa. Miten kuumana nainen voi käydä... tässä vaiheessa varmaan koko kerros kuuli mitä oli meneillään... raakaa naintia antajana noin 2m 100kg eli ei aivan äänetön tapahtuma, sänkyki hieman hellyyttä saanu. Ja mä NAUTIN. Jotenki se pureminen unohtu jossai vaihees mut pikku kätöset oli kovin tiukasti kiinni milloin missäki, puristin, nipistin... lopulta Tulin. En tiiä purinko huulta vai huusinko, ei muistikuvaa. Jälkeenpäin sylikkäin naisen kanssa joka oli hyvin yllättyny ja kysymysmerkkinä, kuitenki pirun iloisena kysymysmerkkinä... höpis jostain tuntemuksesta millasta ei ollu kokenu. Koskaan ennen. Jotenki uskon et meil on uus yhteinen harrastus opeteltavana ja rajat haettavana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti