tiistai 15. huhtikuuta 2014

Kyrpää

Sanon tähän väliin vain yhden sanan. Paskaa.. Eiköhän se kerro jo aika paljon minun illasta.
Lähikuppilassa istuessani ja alkoholistien viisauksia kuunnellessani huomasin kuinka säälittävässä jamassa olen. Olen 20vuotias ok kroppainen muija ja olen puutteessa, mikä menee pieleen? Päässä pyörii vain kyrpä. Sen päällä pomppiminen, sen imeminen, hyväily.. kaikki! huoh. Aina ei mene nallekarkit tasan.
Kaiken multihuipennus oli kun eräs hyvinkin kypsynyt alkoholiin menevä nainen lähti baarista nuoremman ei niin alkoholiin menevän näköisen raksaäijän kanssa käsikynkässä. herää vain yksi kysymys...
Olenko mä ainoa josta tuntuu tältä?

Njoo, jos vain malttaisin odottaa muutaman päivän viellä niin herra X kyllä tuottaisi suurta helpotusta, mutta tuntuu etten jaksa odottaa.. Miksi sen pitää asua niin kaukana? Miksi mä ylipäätänsä päädyn aina nussimaan ulkopaikkakuntalaisia? Ei siinä että katuisin herra X tapaamista, päinvastoin.
Ensimmäinen tapaaminen herra X kanssa meni mahtavasti. Herra teki seksikkäästi aloitteen, pussaili, hyväili.. hmm.. kaikkea ihanaa. Ja ennen kaikkea yritti saada mut tulemaan! Se on mulle aika outoa. Siis se että joku yrittää. Vaikka en kylläkään tule mutta mukavaa että joku ajattelee muakin. (herra X jos luet tätä, 10p. ja papukaijamerkki)  En ole muuten ennen yrittänyt panna kun koira hyppii kokoajan samaan sänkyyn. :D ( jos joku tietää hyvän vinkin siihen miten koiran saa pidettyä poissa sängyltä seksin aikana saa kertoa!)

Ainiin päivän biisi tänään.... (rumpujen pärinää)
Neiti kevät


Hyvää yötä.
rakkaudella Hate My Ass

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti